Autor: Tanjug

Novi Sad
01.06.2025.
09:43
Železnička stanica u Novom Sadu biće nakon ispitivanja statike zgrade srušena, rekonsutrisana ili delimično korišćena tamo gde je potpuno bezbedna.
  • /

    02.06.2025 13:13
    /
    Da se ne zaboravi.....civajte se Cortanovackog tunela i vujadukta u mochvari....sve su to oni (K)gradili...
  • ex chapman

    02.06.2025 09:05
    i?
    nista
    evo oni nastavljaju
    nakon sto su potpuno ispravnu zeleznicku stanicu pretvrotili u smrtonosnu klopku
    sad kazu da ta stanica treba potpuno da se srusi, pa da oni naprave novu i bolju :D
    diktatura ne poznaje samokontrolo. oni ce ici dokle god ih budete pustali
    a izgleda da ih pustate
    narod u Srbiji se nakon generacija negativne selekcije pretvorio u stado
    "s tamne strane globusa, bolje se vidi da najbolji odlaze"
    zaista ne znam sta drzi ovu generaciju mladih, koja je za razliku od svih nas prethodnih, poverovala da taj narod zasluzuje bolje
    divim im se, ali ih ne razumem
  • 501

    02.06.2025 08:53
    Pravnica
    Ministarka građevinarstva pravnica. Aman. I njoj su napisali šta treba da nauči napamet i da izrecituje.
  • Fića

    02.06.2025 08:35
    "Prvo statika, pa rušenje"?
    Kakva "statika, pa rušenje", kakvi bakrači...?!
    Dok se ne završi kompletna Istraga, nema "uklanjanja tragova zločina"...!
    A, ne kao sa nastrešicom, nakon ubistva 16(+1 nerođena beba) sugrađana...!!!
  • Paor

    02.06.2025 06:01
    Pitanje za ministarku: Kad će biti otvoren nadvožnjak između Zmajeva i Ravnog Sela koji prelazi preko te pruge? Zatvoren je već 2 meseca ,treća rekonstrukcija novog nadvožnjaka za dve godine!
  • Mili

    01.06.2025 23:45
    Toliko vremena je prošlo a statika nije ni početa da se radi. Rok je 4 meseca, tako piše u ugovoru između Infrastrukture i Građevinskog fakulteta. U okviru zgrade nalaze se izuzetno bitne tehničke prostorije (Telekomanda i CDU) bez kojih saobraćaj ne može biti pušten ni u kom slučaju. Svako drugo rešenje pre nego se ovi reše bilo bi opasno ugrožavanje bezbednosti.
  • Buda

    01.06.2025 23:14
    Ne zelim da se iko vise od ovih bavi nasom stanicom. Posle pobijenih ljudi, ne zelim njihove eksperte, misljenja, analize, odluke. Ne verujem u njihove dobre namere.Sve sto kazu, lazu.
  • NOVOSADJANIN

    01.06.2025 22:29
    Pitanje
    Treba onda srušiti i vodovovod zbog restrikcija vode ???
  • Timko

    01.06.2025 22:18
    Pratim njen rad već koju desetinu godina, Uvek je bila u vrhu vlasti u ministarstvu nadležnom za građevinarstvo. Bila je uglavnom glavni autor svih propisa iz ove oblasti. Nastupala je autorativno u svakoj odbrani onoga čemu je učestvovala u stvaranju bez obzira kakve su primedbe bivale. Rezultat svega je bio da nema delatnosti u kojoj su se zakoni ubrzo pokazivali nesprovodivim, te su se ubrzo ukazivale potrebe za izmenama i dopunama tih zakona. To je sve ukazivalo da se ona ne razuma u građevinarstvo, a i kako bi kada je po struci pravnik.
  • Coolg

    01.06.2025 20:37
    Mož da bude al ne mora...
  • Gradjanin

    01.06.2025 20:33
    Strucnost
    Ministarka gradjevinarstva je pravnik. Odlicno nema osnovno znanje o oblasti koja je njen resor. Tako ova vlast bira ministre. Vecina su pravnici. I presednik drzave je pravnik. Odlicno se razumije u sve, osim u zakone i Ustav koji svakodnevno krsi
  • ivan

    01.06.2025 20:32
    sruši će i uništiti sve dokaze korupcije i velike krađe
  • ... da ...

    01.06.2025 20:22
    skelom do Petrovaradina
    i sadašnja ministarka je onovremena, dugo je čekala nagradu u vidu ministarske funkcije, 25 godina skoro od 05.10.
  • zgađen

    01.06.2025 20:14
    Neuporedivo
    Kažu da je Tito radio protiv Srba. Sada je jasno da je ono što kRadikalski srbi rade protiv Srba i Srbije bar hiljadu puta gore od onoga što su komunisti radili.
  • Коста

    01.06.2025 19:30
    Нови Сад је уништен
    Радикали на челу са непомеником су уништили Ново Сад. Једно време сам се ломатао до Петроварадина да одем возом до Београда да обиђем децу, али тамо лифтови не раде већ јако дуго. Сада ми деца кажу да возом више никако не долазим јер ни њихова станица није безбедна. Остаје ми још аутобус док се аутопут не распадне, мало мало па га крпе.
  • Буђ

    01.06.2025 19:22
    Статика
    Шта ће нам статичка анализа? Вучко дао зелено светло да се креће и не омета саобраћај.
    Учитељице где си ти ишла у школу?
    Ко те пита за такве ствари, поента је да ли си разумела поруку на то обрати пажњу
  • AntiZaNe

    01.06.2025 18:08
    Zločin sveden na tehničku nedoumicu.
    Budućnost stanice moraće na javnu raspravu, a možda i na referendum.
  • Učiteljica

    01.06.2025 16:58
    @Sdragan
    "Količina glupih komentara ovde prevazilazi sva moja očekivanja!
    Gde ste se VI školovali?
    Ko vas je učio?"

    Vi - drugo lice jednine
    vi - drugo lice množine

    Pusa ❤
  • Šta kaže struka?

    01.06.2025 16:56
    Kako su rešili pucanje betonskih nosača i padanje bandera rasvete na mostu Slobode?
    Odsekli su nosače i odneli bandere.
    Idioti!
  • Sdragan

    01.06.2025 16:23
    ...
    Količina glupih komentara ovde prevazilazi sva moja očekivanja!
    Neverovatan narod Novosadski...Strašno!
    Gde ste se VI školovali?
    Ko vas je učio?
    Odakle ste došli?
    Šta ćete VI ostaviti budućim pokoljenjima, kada ništa nećete i ništa vam ne odgovara!
    Nećete ni kako Vi hoćete?!
    Umrećete nezadovoljni...
  • Dragana

    01.06.2025 16:02
    Debilana
    Koliko hiljada žitelja Petrovaradina, naročito bloka gde je stanica,i koliko hiljada putnika su žrtve naprdne nesposobnosti?! 7 meseci svakodnevne agonije u saobraćaju, bez želje i dobre volje da se išta uradi i olakša život svih. Ni da se postave policajci da regulišu saobraćaj i zavedu red, ni da se nađu rešenja za parking, da se bilo šta uradi. 7 meseci!!! I niko ne pominje činjenicu da Novi Sad, drugi po veličini grad u Srbiji, 7 meseci nema upotrebljivu ž.stanicu?! Umesto da se vrši pritisak i svakodnevno piše i priča o tome, svi ćute! Bruka i za medije i za zborove i za opoziciju! BRUKA!
  • G

    01.06.2025 15:07
    G
    Zgrada nike kriva već onaj ko je rekonstruisao. Slažem se da je treba sravniti i izgraditi novu sigurniju ali ne ovaj režim! Isto treba i sku Ribnikar sravniti jer previse je nevinih ubijeno i tu nema srece niti ce je biti. Ostaviti spomen obeležja!
  • Dete rock'n rola

    01.06.2025 15:01
    Najbolje bi bilo da ništa ne dirate sa tim vašim krvavim šapurdama.Da ostavimo to za neka bolja vremena i nekome ko zna da radi.
  • x

    01.06.2025 14:36
    Sravniti Novi Sad

    Nema lesa,nema ubistva,srusili su,urusili i unakazili ceo Grad,sad hoce da sakriju tragove rusenjem stanice,i podizanjem velicanstvenog Galesovskog/kineskog/juznopokrajinsko -bratskog 577 objekta,za zatim verovatno sledi vec "naceto" potpuno rusenje Tanurdziceve palate,Banovine,Gradske kuce,Katedrale,a sto ne i Tvrdjave-atraktivan ,dobar plac.Hteli ste,evo vam
  • David

    01.06.2025 14:21
    Rusenje
    Rušenje te zgrade bi bio totalni idiotizam. Ako niste sposobni da uradite rekonstrukciju bolje nista ne dirajte. Doci ce neko ko je sposoban......
  • :C

    01.06.2025 14:09
    Radikali u sadejstvu sa Kinezima su se pok...njali po NSadu. Zanavek.
  • Novosadjanin

    01.06.2025 13:48
    Stanica treba biti tu gde je i sada, kao spomenik ljudskom bescascu. Zasto imate porive da rusite sve, pocevsi od zgrade Generalstaba, pola Novog Sada, sa svim trscarama u Kraljevica Marka ( Kraljev park). Nismo mi zemlja u pustinji i narod bez istorije. Ne treba nama novi Novi Sad, koji je gradjevinski vec devastiran.
  • Ilona

    01.06.2025 13:41
    Pošto ste nesposobni (a takvi nam trebaju u vlasti) predlažem, da Novi Sad izbrišete iz maršute...
    Subotica-Beograd-via Petrovaradin... I eto rešili problem...
    Šta smo mi Bogu zgrešili, da nakon Turaka, Nacista, komunista vas zaslužimo.
  • /

    01.06.2025 13:29
    /
    kolima prelazite preko groblja u partizanskoj ulici a kao necete uci u stanicu
  • Penzioner

    01.06.2025 13:21
    E radikalčići.
    Da je Tito živ, za ova sranja što pravite, 02.06.2025. ponedeljak, ne bi osvanuli na slobodi.
    Ali, ne leži vraže, ovde vlada antiSrbina....
    Tako, da će te 02.06.2025. samo pogledati svoj bankovski saldo, koliko je leglo para preko vikenda.
    Prodali ste državu.
    PatriJote.
  • Милан НС

    01.06.2025 13:17
    Дакле, надстрешница није реконструисана, није заправо ни дирана, а пала је и изазвала трагедију. Пошто није ни дирана, срушићемо целу зграду, за сваки случај. Шта би тек било да сте је дирали?! Банда нестручна и лажљива, били и остали.
  • Plavi voz

    01.06.2025 13:07
    a crva nije ni bilo
    Mozda da Srbiju nazovemo Futurama, ovde sve u futuru. Sve ce se znati za mesec, mesec i po, dva, uradicemo, bice, samo sto nije. Sedam meseci i imate tri opcije? Ni neko prelazno resenje, da se ljudi ne drnadaju do Petrovaradina, kad je vec spucano toliko para? A opcije, rusenje ili rekonstrukcija, mozda delimicno koriscenje, na nivou petla Sofronija. Mozda i da zgradu teleproptuje, poklonite nekome, a najbolje resenje da nista ne dirate. U stvari to je bilo najbolje da i niste nista dirali.....
  • Istina

    01.06.2025 13:06
    Oni su od te zgrade napravili naprednjačku grobnicu.
  • Suština

    01.06.2025 13:04
    "Izuzetan je interes da se ova pruga što pre pusti i spremni smo."

    Čiji interes? Državni? Bezbednosni? Ili huljin pa da raspiše izbore?
    Jel' "Naša Maja" rekla na otvaranju da je najbezbednija stanica? Gde je sada Maja? Gde su 16 nedužnih žrtava i Teodora?

    BANDO JEDNA!

    RUKE SU VAM KRVAVE!
  • MarijanaNS

    01.06.2025 13:01
    Znači radikali tvrde, bezbedno je (maja, vesić, vućić) a sud i struka kaže nije.
    Bem ti državu.
  • Drugim rečima

    01.06.2025 13:01
    "U cilju uspostavljanja saobraćaja postoje neke varijante rešenja o kojima se razmišlja i sve će zavisiti od nalaza struke u kom je postojećem stanju zgrada. Tražiće se rešenja kada se dobije zvanično izveštaj šta možemo od te zgrade."

    Čekaju da neovlašteni nepomenik popije dovoljno litara basnoslovno skupog vina i da pijan u pola 4 noću lupi rukom o sto i kaže im šta da urade.
  • Novosađanka

    01.06.2025 12:58
    Za ovu stranicu me vežu divne uspomene. Put na more sa roditeljima, polazak na prvo samostalno letovanje sa društvom. Ispraćaji i dočeci dragih ljudi. Sada izbegavam i da prođem pored nje, čak i kolima. Fali će ako je sruše, a opet ne mogu da zamislim da ponovo uđem u nju. Možda srušiti i izgraditi istu takvu uz spomen park sa 16 breza, recimo, ispred nje ?
  • Steva

    01.06.2025 12:43
    sistem nije zakazao
    Hvala vam lepo na vašoj stanici ali ja u nju sigurno više ulaziti neću,jer pokazali ste se do sada više puta koliko ste "stručni" i koliko je sve "bezbedno" što ste gradili ili rekonstruisali,a pogotovu kada te objekte otvara "vaša maja" koja došla da se slika na otvaranju stanice i da nas uverava kako je to najbezbednija stanica u svetu.Ništa mi građani Srbije ne videsmo od te vaša "brze pruge"a jedino što što smo saznali da je istinito je brzo lapanje para i to u ogromnik količinama a sve na teret nas poreskih obveznika.
  • matematika

    01.06.2025 12:40
    @Iguman
    "Ministarko, gde su završile povadjene šine u Vojvodini?"
    1m = 60kg
    1km = 60t
    400km pruge x 2 šine = 800km
    48.000t
    1t = 500 do 800€
    48.000 x 500 do 800€
    24.000.000 do 38.400.000€
  • Kloi

    01.06.2025 12:38
    Zemare ne znaju ništa da urade, poprave, osmisle. Samo trpaju u đžepove.
  • Zokins

    01.06.2025 12:37
    radikali
    Nahranite životinje i ništa ne dirajte!! Sve što ste dotakli sve ste upropastili!! Nije za vas ništa osim da pričate gluposti!
  • Dudarim II

    01.06.2025 12:35
    Kako stoji uopšte
    O tome još niko ne priča, ali mene interesuje ko će da snosi troškove i direktne i indirektne, stanica se ne koristi, putuje se za pezos, koliko to košta grad? Koliko košta rušenje stare stanice, čija je statika opasno poremećena? Koliko košta zidanje slične? Osim objektivne odgovornosti, postoji i ova finansijska…
  • Xxxx

    01.06.2025 12:35
    Istina
    Potvrdjujemo to sto je Nana napisala. Stanica u “Vrbasu” se nalazi u tri lepe

    Nana
    01.06.2025 • 10:04
    Ministarka ne govori istinu(l...e), stanica nije u Vrbasu. Nešto što je na livadi između Vrbasa i Kucure se ne može nazvati staničnom zgradom u gradu, tj Vrbasu. A do stanice samo autom, nesposobni da isplaniraju i stazu za one koji bi možda peške.
  • Aleksandar

    01.06.2025 12:27
    Stanica
    Pustiti sns da opet nešto "pravi"? Da još kredita uzimaju i kradu dalje? I da naprave "bezbedno"? Ako pipnu još nešto onda smo mi svi zajedno debili koji ih zaslužuju. Da li su njihove privatne kuće bezbedne- šta mislite? Da li oni uzimaju kredite na svoje ime i plaćaju radove deset puta više nego što realno vrede? Da li neko iz njihovog džepa može i dinar da ukrade? Hoćemo li ćutati ili terati lopove?
  • Dipl.inž.gradj.

    01.06.2025 12:22
    Taj objekat je kulturno dobro. Projektantski dragulj iz vremena dok su bili stručnjaci vredni svog zvanja... Najbolje da ništa više ne dirate dok ne dodje nova vlast koja će okupiti stručnjake da saniraju postojeći objekat. (Ionako vam više niko ništa ne veruje.) Nema toga što ne može da se popravi i sanira.
    I AMAN više sve simbole gradova rušite pa dokle više bre!!! Brišete vreme, istoriju, kulturu i sećanje ljudi... Ima li neko normalan ili je ova država postala dijagnoza?
  • Rasa sa salasa

    01.06.2025 12:21
    Rušenje stanične zgrade bila bi po meni teška jeres, predaja, kukavičluk, pobeda Ćacija i nastavak našeg kolektivnog debilisanja. Kao građevinski inženjer, i kao neko ko ima bogato iskustvo u radu sa zategama i poznaje mogućnosti savremenih sistema u ovoj oblasti, mogu da kažem da sam duboko razočaran načinom na koji vladajuća kamarila planira da reši problem stanične zgrade. Duboko svestan pijeteta prema žrtvama, smatram da ta zgrada treba da izgleda onako kako je uvek i izgedala. Toliko stručni još uvek jesmo, i mi to možemo, samo naravno kad ispratimo Ćaci izvođače radova u zatvore, i uspostavimo opet neki sistem u ovoj zemlji.
    S druge strane, ko sam ka da sudim? Meni više ni ovaj portal ne objavljuje komentare... Od slavnih predaka čija graditeljska dela još uvek podsećaju šta smo nekad bili kadri da stvorimo, do toga da drugi grad po veličini u državi sedam meseci nema svoju Ž stanicu, niti bilo kakav plan ili rešenje. Ako smo svi postali Ćaci dunđeri koji nisu kadri da obnove jednu nadstrešnicu, onda nek ide sve u vražiju mater!
  • Dule

    01.06.2025 12:21
    Ako se ceka sud da skine zabranu ulaska pa ta stanica nece raditi jos 10godina..Nas sud kako je brz mi sa stanicom mozemo da se pozdravimo.
  • zztop

    01.06.2025 12:05
    I na ovu ministarku se deluje iz preCedništva , AV nedavno reče otvorenje se planira za polovinu jula, a garancija da je sve dobro odrađeno će biti : valjda neće opet sa potpisom nekog V.D. ...
  • Nikola

    01.06.2025 12:02
    Znaci da nemaju pojma sta ce da urade. Ako je sruse, posto je rekonstrukcija nemoguca, priznaju da su koruptivni ugovori ubili 16 ljudi i dvoje ostavili kao invalide. Znaci odgovoran sam vrh vlasti - ON i Co.
    Ako koriste deo, pitanje koji deo posto ostatak nije siguran i lako moze da padne. Znaci cekace do 2027. kada ce izvesno izgubiti izbore. Onda tutanj, a od prtljaga koja vreca blaga.
  • Hm hm...

    01.06.2025 11:57
    Sa jedne strane, te opcije sam mogao i ja da iznesem koji veze sa građevinom nemam, nisam ministar zadužen za to, čak šta više, ni ne živim u Srbiji. Sa druge strane, moje mišljenje je da bi zgradu trebalo sačuvati, rekonstruisati i od nje napraviti muzej vladavine SNS-a, po ugledu na muzej holokausta, sa obrađenim aferama i njihovim žrtvama, da se zabeleži i nikad ne ponovi
  • Ffg

    01.06.2025 11:30
    Upropastise 'strucnjaci', 16 zivota i +16 porodica, i celu jednu zgradu....mislim da je dozivotna za sve u lancu odgovornost,jedina i najpostenija opcija,Vucicu...
  • Maki

    01.06.2025 11:23
    @1264
    Slažem se. Ne samo da nema tog "stručnjaka" nego nema tog stručnjaka koji će mene ili moju porodicu, ni pod pretnjom oružjem naterati da uđem u taj grob. A i za ostale nisam siguran. Kao što je Maja tvrdila da je ovo najbezbednija stanica tako sad isto tvrde da je ta u Vrbasu bezbedna. Poverenje u režimske rukovodicoce projekta iznosi ravno nula.
  • Iguman

    01.06.2025 11:23
    Ministarko, gde su završile povadjene šine u Vojvodini?
  • pera

    01.06.2025 11:15
    ..
    U skladu sa dosadasnjom praksom poklanjanja zgrada njihovim unistiteljima, poput poklanjanja generalstaba americkom predsedniku, novosadsku z. stanicu cemo garant pokloniti vucicu.
  • Imre

    01.06.2025 11:15
    Slusam ovih dana od nadleznih i nenadleznih kolike su stete naneli blokaderi za ovih 7 meseci.Nema no slovo koje su stete nastale od vlasti u jednom trenu za ovih 7 meseci.
  • dz0

    01.06.2025 11:12
    Rizik nesreće još uvek nije uklonjen, masivna i sistemska korupcija. Ne hvala, nebezbedni ste!!
  • Vojvodjanin

    01.06.2025 11:03
    ?
    Price za malu decu Madjarska uopšte ni ne gradi brzu prugu kao našu nego prugu sa brzinom od 120km/h (nežele da daju grdne pare za nadvožnjake i posvožnjake u sred ravnice)
    Carinska infrastruktura je totalno nespremna za ovakvo nesto tako da su ovo priče za malu decu kao i uvek do sad.
    Mi čekamo da Madjari završe pa da mi pustimo našu deonicu.Pa da li stvarno ova "stručnjakinja" misli da smo svi veslo sisali.
    Možda ce ipak biti najbolje da sačekamo Bugarsku(koja ni neplanira izgradnju pruge)
    Bruka i sramota a proćerdani i u dzep stavljeni silni milioni
  • Dokoni kum

    01.06.2025 11:02
    Ta zgrada je odnela 16 zivota.
    Srusiti do temelja i zidati novu.
    Takvu li slicnu . Konkurs . Najbolje resenje koje ce sadrzati u holu neko secanje na nesrecu . Nema sta da se ceka zivot ide dalje za par meseci godinu dana kako je haos u petrovaradinu jer NS nema
    Zel.stanicu
  • Dokle

    01.06.2025 11:01
    Bočna zgrada je ispravna, dokle da se klackamo do Petrovaradina?
  • C16

    01.06.2025 10:38
    Поред
    16 мртвих SNS је уништио и зграду Ж. станице која је споменик архитектуре и један од симбола Новог Сада. Наравно, то међедима са планине не значи ништа
  • Rastko C

    01.06.2025 10:34
    Ćaci bi novo pranje
    Neka sada izvade 65 miliona eura i vrate u stanicu. Smanjiće im robiju sa pet doživotnih na tri doživotne.
  • Tanja

    01.06.2025 10:31
    Zgrada
    Vi biste da je srušite? Da otklonite tragove? Ako se ovo dozvoli, biće zapanjujuće.
  • Zaključak

    01.06.2025 10:27
    Ni ono što imamo nismo sposobni da održavamo. Koliko je objekata tako ruinirano?
  • Vozim se autobusom

    01.06.2025 10:24
    Molim za još informacija
    Ne isključujem da sam pogrešno obavešten, ali Beograd - Budimpešta treba da je sa presedanjem u Segedinu. Prema trenutnom redu vožnje, purovanje Segedin - Budimpešta traje 2h 25m. Znači, BG - Segedin bi trebalo da traje 50 min, sve zajedno sa presedanjem?!
    Ili mađari prave novu prugu samo za potrebe Beograd - Segedin?!
  • 1264

    01.06.2025 10:22
    Mislim da je, kada je u pitanju zgrada železničke stanice, opcija samo jedna: rušenje. Nema tog stručnjaka niti firme koji će biti spremni da, pod punom krivičnom i materijalnom odgovornošću, izjave i garantuju da je ta zgrada bezbedna.
  • Ko plaća

    01.06.2025 10:22
    Ko bude pravosnažno osuđen?
    Po vertikali odgovornosti država tj. mi iz budžeta.
    Stanicu ostaviti kao spomenik.
  • Deki NS

    01.06.2025 10:11
    Najveca glupost bi bila da se zgrada srusi, jer objekat na neki nacin cini kulturno dobro i zaostavstinu tog vremena. Losa kontrola odrzavanja i izvodjenja rekonstrukcije je druga prica, ali bi objekat trebalo ponovo i strucno uz nadzor FTN rekonstruisati i primeniti novi staticki sistem opterecenja bez vesaljki. Posebno obratiti paznju na krov, a novu nadstresnicu osloniti na stubove. Zadrzati slicnu formu i izgled objekta koliko je to moguce.
  • Nana

    01.06.2025 10:04
    Ministarka ne govori istinu(l...e), stanica nije u Vrbasu. Nešto što je na livadi između Vrbasa i Kucure se ne može nazvati staničnom zgradom u gradu, tj Vrbasu. A do stanice samo autom, nesposobni da isplaniraju i stazu za one koji bi možda peške.
  • Nik

    01.06.2025 10:03
    Da li su otklonjeni uočeni nedostaci?
  • Инспектор Вишекруна

    01.06.2025 10:03
    Такође предвиђам
    "Железничка станица у Новом Саду биће након испитивања статике зграде срушена, реконсутрисана или делимично коришћена тамо где је потпуно безбедна."
    За 10 година бићу жив или мртав или на апаратима, нешто између прве или друге опције!
  • Vlada

    01.06.2025 10:03
    Iskreno
    Ne bih tamo ušao ni da mi plate ne znam koliko…
  • Perica

    01.06.2025 10:00
    Kročiti neću u tu zgradu dok ovi ne budu rasterani sa vlasti i ne uradi se prava analiza bezbednosti te zgrade
  • NN

    01.06.2025 09:58
    Jednostavno do bola...
    Nismo sposobni da održavamo objekat koji je izgradlila intelektualna elita, odnosno oni koji su diplome dobili na osnovu truda i znanja, pa ćemo ga srušiti i napraviti nešto jednostavno, što će moći da održavaju naši buzdovani...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna